call-center-blog-mi-a-ba-az-ugyfelszolgalatoddal-szervezz-ki

Mi a baj a házon belül megoldott ügyfélszolgálattal?

Ismerős szituáció, amikor fontos ügyben keresünk egy céget, de nem veszik fel a telefont, vagy foglaltak, és még csak vissza sem hívnak? Bizony ilyenkor ők arra számítanak, ha elég fontos az ügy, minden bizonnyal újra telefonálunk. Legtöbbször a konkurenciának…

Vagy amikor a kedves női hang vásárlásra, egy kérdőív kitöltésére, vagy csak a betanított kampányszöveg meghallgatására ösztönöz bennünket, miközben még arra sem volt kíváncsi, egyáltalán alkalmas -e az időpont számunkra? Valószínűleg azonnal kinyomnánk a telefont…

De az is biztosan előfordult már, hogy a vonal másik végén olyan valaki hallgatta mondandónkat, akinek nem hogy megoldása, vagy segítsége lett volna számunkra, de még mi éreztük magunkat jobb esetben kellemetlenül, és összezavarodottan, rosszabb esetben pedig feszülten, és tele indulattal. Panaszunkat legalább 3 ismerősünkkel megosztottuk…

Lehet ezt jól csinálni, van módja annak, hogy ne essünk el több üzlettől, és közben ne verjük hatalmas költségekbe magunkat.

Itt is kifolyik a pénz... Ezt eddig miért nem láttuk?

Sok cégvezető nem is tudja, hogy mennyi üzlettől esik el, csupán amiatt, mert egyáltalán nem kezelik, vagy késve kezelik az ügyfeleket. Ez nem feltétlen a munkatárs hibája, hiszen előfordulhat, hogy csupán túl lett terhelve. Rosszabbik eset, és hallottunk már olyat, mikor a kolléga kijelentette, ha akar valami az ügyfél, majd újra hívja. Rossz belegondolni, hogy mennyi bevétel potyog így ki az ablakon. Az ügyfelek nem várnak, ha nem vesszük fel a telefont, vagy csak órák múlva kezeljük őket, akkor ők bizony elviszik a konkurenciánkhoz az üzletet, ezt pedig egyik vállalkozás sem kívánhatja magának. 

Egy Call Center napi 7 órában folyamatosan képes nagy mennyiségben is kezelni a megkereséseket, így nincsenek elvesztett ügyfelek.

De Call Centerhez kiszervezni egy vagyonba kerül…

Egy saját ügyfélszolgálat megszervezése sem olcsó feladat. Legtöbbször abban bízunk, ha egy munkatársat leültetünk az asztalhoz, egy telefonnal a kezében, akkor minden problémánk megoldódott, azzal viszont nem kalkulálunk, hogy csúcsidőben a beáramló megkereséseket nem fogja tudni kezelni. Rengeteg lesz az elvesztett ügyfél, kollégánk akármilyen kedves és segítőkész, egy idő után frusztrálttá válik a helyzet miatt, és legtöbbször ebből adódik a rossz ügyfélkezelés, utána pedig gondoskodhatunk a panaszok kezeléséről. 

A költségek töredékéből egy professzionális csapatot szerezhetünk egy Call Center formájában. Megszabadulhatunk a költséges eszközök, a szoftverek beszerzésétől, a kolléga bérétől és a hozzá kapcsolódó költségektől, és nem kell aggódnunk amiatt sem, hogy vajon mennyi ügyfelet és üzletet veszítünk ebben a hónapban.

Rossz élményem volt, tudja meg mindenki!

Az ügyfelek fejében kialakult kép az egyik legfontosabb dolog egy vállalkozás életében. Éppen emiatt nem mindegy, milyen minőségben foglalkozunk az ügyfelek kezelésével. Egy rossz megnyilvánulás, egy megválaszolatlan kérdés, egy fel nem vett telefon, egy türelmetlen kolléga pillanatok alatt elronthatja az ügyfélélményt, azt pedig jól tudjuk, hogy a negatív vélemény sajnos mindig gyorsabban terjed. 

Egy professzionális, felkészített Call center munkatárs tisztában van azzal, hogy a vállalkozásnak a jó hírneve az egyik legnagyobb értéke, így nem kérdés, hogy számunkra is elsődleges fontosságú, hogy fenntartsuk! Arról nem is beszélve, hogy egy Call Center segítségével egy nagyobb vállalat benyomását keltheti, az ügyfelek értékelni fogják, és nagyobb is bizalmat szavaznak a cégének.

Összegzés

Egy jó Call Center sokkal többet tesz, minthogy fogadja a hívásait, vagy értékesítés céljából megkeresi ügyfeleit!

  • Költséget takarít meg Önnek.
  • Erősíti cége jó hírnevét.
  • Fejlett technológiájának köszönhetően adatokat szolgáltat célcsoportjáról.
  • Idegen nyelvű ügyfeleitől sem esik el a nyelvtudás hiánya miatt.

Miért a WeCall-hoz szervezze ki a call center feladatokat?

  • Kisvállalkozásoktól kezdve a nagy multinacionális vállalatokig bárkinek az igényeit ki tudjuk elégíteni.
  • Jelenleg 120-130%-ban teljesítjük a partnereink által kitűzött célértékeket.
  • Tapasztalt telefonos munkatársaink biztosítják az igényelt professzionális képviseletet és az elvárt minőségi eredményeket.
  • Költséget takarítunk meg Önnek.
  • Erősítjük cége jó hírnevét.
  • Fejlett technológiánknak köszönhetően adatokat szolgáltatunk célcsoportjáról.
  • Idegen nyelvű ügyfeleitől sem esik el a nyelvtudás hiánya miatt.

Vegye fel velünk a kapcsolatot, kötelezettségek nélkül!

Scroll to top