A WeCall Call Center története
Mindig is lehetőségnek láttuk a telefonon történő értékesítést, ügyintézést és panaszkezelést, mert azt tapasztaltuk, hogy ez a megoldás kényelmes, gyors, hatékony és barátságos. Átmenetet képzünk a fizikai – hagyományos – értékesítés és az online világ között.
Ügyfeleink örülnek, hogy helyettük kollégáink kezelik és oldják meg problémáikat, kínálnak termékeket, konstrukciókat, megfelelő szakértelemmel kiválasztva a legoptimálisabb megoldást.
2017-ben kezdtük el Call Center tevékenységünket, értékesítés támogatás céllal, támogatva fizikai üzleteink pre- és aftersales munkáját. Néhány hét leforgása alatt, olyan eredményeket értünk el, hogy önálló lábként kezdtük kezelni a tevékenységet.
A Magyar Telekom hálózatában elsőként teszteltük a célzott pultraterelést, fizikai csatornákban.
2019 júniusától a klasszikus Telesales tevékenységet is csapatunk végzi a Telekomnak.
Célérték teljesítés tekintetében átlagban hozzuk a 120 %-ot, jelenleg 41 kollégával.
Egy év alatt 260 000 értékesítési célú üzletbe irányított ügyfél és 90 000 direkt Telesales értékesítés. Megközelítőleg 60 000 időpontfoglalás évente, 15% megvalósult ezt követő sales sikerességi aránnyal. Több mint 6% kimutatható értékesítési többlet a Magyar Telekom ÖSSZCSATORNÁJÁBAN.
Több kollégánk beszél nyelvet, célzott terület esetén komplett német, angol nyelvű csapatot tudunk építeni ügyfeleinknek.