Call Center Szolgáltatásaink

Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat, Tudakozó

A céggel történő előzetes egyeztetés alapján részletes információt tudunk adni a termékeiről vagy szolgáltatásokról. Egy barátságos helpdesk és szervizszolgálat üzemeltetése a felmerülő esetleges problémák, üzemzavar esetén sokszorosan kifizetődő és nagyban javítja az ügyfélélményt.

Sajnos többször találkozunk a cégvezetők bizalmatlanságával, ugyanis nem tudják elképzelni, hogy ezt a feladatot kiszervezve általunk nagyobb komfort élményt kap a potenciális vásárló. Pedig az esetek legnagyobb részében szinte ugyanazokkal a kérdésekkel lépnek kapcsolatba a céggel az érdeklődők, amelyekre a válasz megtalálható a cég weboldalán is. Ez azt jelenti, hogy nagy általánosságban azért telefonálnak, mert megerősítést várnak. Erre a feladatra luxus egy munkatárs idejét pazarolni, mert költséghatékonyabb kiszervezni a munkát egy erre szakosodott cégnek.

Az ügyfélszolgálati és a vevőszolgálati tevékenységet chates felületen is ellátjuk. 

Telesales,
Direkt értékesítés

Számolja ki, hogy a call center ügyfélszolgálat alkalmazásának költsége mennyivel olcsóbb, mint egy házon belüli értékesítési csapat felvétele! Ezen felül a hatékonysága könnyen mérhető, illetve azonnali információgyűjtésre is alkalmas. 

A rendelések felvétele vagy a hibabejelentések kezelése olyan terület, melyet fontos azonnal lekommunikálni. Nagyon sok rendeléstől eshet el az a cég, melynek nincs erre a feladatra külön humán erőforrása, akit szakmailag megfelelően felkészített.

Üzletbeterelés,
Látogatás ösztönzés

Az ügyféltoborzás, vagyis lead generation is elérhető a contact center szolgáltatás keretein belül, mind üzleti ügyfelek (B2B), mind pedig a fogyasztók (B2C) felé irányulva. Promóciós megkereséseket is végzünk üzletbeterelés céljából. 

Amennyiben szolgáltatásának értékesítése személyes tárgyalást igényel, munkatársaink telefonos, e-mailes csatornán keresztül leegyeztetik ezek időpontját. 

Ügyfél-elégedettségmérés, Közvélemény- és piackutatás

Érdemes összegyűjteni az érdeklődőkre és a meglévő vásárlókra vonatkozó információkat azáltal, hogy munkatársaink telefonon felkeresik őket. 

Így lehetséges rövid felméréseket készíteni annak érdekében, hogy kiderüljön, mely termékek és szolgáltatások felelnek meg legjobban az igényeiknek a jövőben.

0 +
Hívás évente​
0 +
Munkatárs​
0 %
Értékesítési célérték​

Miért a WeCall-hoz szervezze ki a call center feladatokat?

Vegye fel velünk a kapcsolatot, kötelezettségek nélkül!

Scroll to top